3 Kasım 2017 Cuma

akşemseddin ...2017




esselamu aleyküm ....
ben kendime faydalı olmaktan

başkalarına faydalı olmayı severim

huzur mutluluk hisseder sevinirim ...

kalbim
gönlüm
beynim
allaha açık bir kulum

çocukken bile tabiata özentiyle bakar
şu tabiata süs veren rabbime şükür ederdim ..

agaçlardaki sanata bakar şaşardım
aynı topraktan degişik agaçlar
degişik meyveler

agaçların benimle konuşmak istediklerini hissettim
ve konuştum

siz nasıl aynı toprakta farklı oldunuz dedim

bir tanesi susun dedi ben cevap vereyim

allahu teala seni nasıl dünyaya zuhur ettirdi
bir damla sudan zuhur ettirdi
ve milyonlarca insan var
hiçbiri birbirine benzemez
bu allahın mucizesidir
bunu bizim bilmemiz mümkün degil
böyle şeylere kafanı takma
 yaradanı anla
yaradana yol al

artık bize kafanı yorma
heryerde allahın birligini
ve sonsuzlugunu anlarsın
en vasıfsız yeri incelersen dahi
yaratıcının allah oldugunu anlarsın

bu olaylardan sonra
kendimi allaha adayıp

kuranla meşgaleli hayatıma devam ettim

ve çokda başarılı oldum ....

bir olay olmadan sonucunu görürdüm
buna çok şükrederdim bir yaratılan 1 dakika sonrayı bilemez
bana bu hikmet verilince çok mutlu oldum

mesela fatihin konstantini fethi gibi
hastanın akıbeti gibi

dua ettikten sonra gerçekleştigini de gördüm ...

insanlara baktıgımda
vucudunda hemen herşeyi görürdüm
en güzeli
tüm yaşantısını görürdüm

hatasına farklı şekilde giriş yapabiliyodum
ne biliyorsun dediklerinde
öyle hissettim derdim

senin daha iyi adaletli faydalı olmanı istiyorum

bazısı yola gelir
bazısı düşman olurdu

ben fatih sultan mehmet han ı egitimime aldım
yetişdirdim
kıymetli bir insan oldu
kökeninde vardı zaten çabuk yükseldi

konstantinin fethi molla gürani ben ve fatih ve askerlerine nasip oldu
peygamberimizin hadisinde olduk

bu güzellige düşünce yetişmez
bu olayı rabbim bize nasip ettigi için
çok sevindik

konstantin fethedildigi zaman
ayasofya etrafında
beni zannetiler başkomutan

bize zulmetme dediler

fatihsultan muhammed han ı gösterdim

fatih emretti
kadına kıza mala cana dokunmayın dedi

çok kişi dinini degiştirdi

ilk cumada fatihi ayasofyada
namaz kıldırmaya ikna ettim
bir tekbir bir daha tekbir alınca
üçüncü allahu ekber diyince kıbleyi gördü

bende gördüm ....

namazı eda ettik
tabiki cenabı rabbımı düşündük

hızır alayüsselamın döndürdügünü bildik ...

hayatım yol almak
insanlara faydalı olmakla geçti

herbir yaşantının sonu olacaktı
hayatım sonlandı

kabrime hangi kul gelirse ben  mutlu olurum
o kulun da allaha iyi olmasını isterim
ve olur ............................

namazı çok sevin
namaz kirden arınmakdır

namazı istememek
allahı istememekdir

ibadetlerin padişahı namazdır
derecelisi namazdır
mükafatlısı namazdır

allahım namazı sevdir
bende bir katılık var
namaz kıldır
yaptır gibi dualar edin ..

eliniz ayagınız kırılmaz deva olur ..

ey insanlar
mehdi alayüsselam
güçlendiriliyor

 istidraçlılar fark etti
siz de fark edin

zuhurat çok yakın

islamın gövdesi türkiye dir
mehdi türkiye dedir
ilk görev yeri türkiye dir ..

akşemseddin hoca ....

http://ottomanm2d.blogspot.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder